Her har du din hemmelige karakterbog

 

Jeg kendte den heller ikke, men nu gør jeg

 

Den er ikke som andre karakterbøger

 

Du kommer aldrig til at se den.

 

En karakterbog du (eller jeg) aldrig kommer til at se?

 

Det giver ingen mening…

Eller… Gør det?

For at give dig den bedste oplevelse når du modtager nyhedsbreve, er der nogen automatiserede systemer hos de store udbydere (Gmail, Hotmail, etc), som er bygget på en masse forskellige algoritmer (regler).

Karakterbogen tilpasses konstant, på baggrund af, hvor godt dine nyhedsbreve performer.

Det vil sige, at du får gode karakterer, hvis du er god til at aktivere dine læsere, og dårlige karakterer, hvis du er knapt så god til at aktivere dine læsere. 

 

Derfor, skal du have dine læsere til at; Åbne, klikke og svare (jo! det tæller)

 

Det fortalte hundredemetermesteren i e-mailmarkedsføring Christina Klitsgaard og David fra Ubivox om til deres Facebook-live i november.

[4 min og 20 sek]

 

For at dine tal skal blive bedre, skal du derfor også slette dine inaktive læsere. 

Altså dem der ikke åbner dine nyhedsbreve. 

De kommer alligevel ikke til at købe noget fra dig, så det eneste de gør er, at ødelægge dine tal (og dine karakterer).

Det, der sker, når du har slettet dem er:

  • Du får et retvisende billede af din liste 
  • Du slipper for at smide penge efter døde leads – hvis dit abonnement bliver billigere, når du har færre på listen 
  • Dine karakterer stiger! Det giver dig højere levering, højere åbnings- og klikrate, og i den sidste ende også salg(!) 

workshoppen i MailChimp, lærer du bl.a. at ‘vaske’ din liste for inaktive læsere, så du får de bedste forudsætninger for at få 12-taller i din hemmelige karakterbog.

Se de næste datoer til workshop i MailChimp her >>

Altid tæt på offentlig transport og parkering.

Din investering er 2.495 + moms

Det svarer til 3 – 4 konsulenttimer, som du lynhurtigt har brugt, hvis du skal have hjælp her gang du skal sende et nyhedsbrev.

Lær at sætte din e-mailmarkedsføring op selv her >>

 

Som altid, er der kun 12 pladser på hvert hold, så du, og de andre får mest mulig ud af dagen.

Ud over at du lærer at vaske din liste, kan du lære:

➟ hvordan du laver, og bruger lister, segmenter og grupper
➟ hvordan du lægger flere lister sammen, uden at miste overblikket
➟ at lave templates, design, justere farver, etc
➟ hvor retter du dine firma-oplysninger
➟ hvordan du sætter en autoresponder op


– Så du kan blive fortrolig med MailChimp og ikke være afhængig af at betale en konsulent hver gang du skal sende et nyhedsbrev.

Det er for dyrt i længden.

Og det kan du godt.

Grib din plads her >>

 

Og bliv din egen MailChimp-ninja. 🐵

/ Trine
Din Tekniknørd & Officiel MailChimp Partner