Kom helt fantastisk VIDERE
med Mailchimp Plus
– Selvom du ikke har uanede
mængder af tid eller penge.
(og måske endda har det stramt med teknikken)
Kom helt fantastisk VIDERE
med Mailchimp Plus
– Selvom du ikke har uanede mængder af tid eller penge.
(og måske endda har det stramt med teknikken)

Mailchimp Plus er en (videregående) trin for trin guide til dig, der gerne vil have det maksimale ud af din e-mailmarkedsføring, uden at bruge uanede mængder af tid og penge.
Mailchimp Plus er en (videregående) trin for trin guide til dig, der gerne vil have det maksimale ud af din e-mailmarkedsføring, uden at bruge uanede mængder af tid og penge.
Investeringen i kurset: 3.495 + moms
Det svarer nogenlunde til en halv dag for en konsulent (hvis det kan gøre det).
Det lærer du ingen ting af. Og du skal betale for det hver gang, du skal have konsulenten til at gøre det for dig.
Betal i 1, 2 eller 3 rater – uden gebyr.
Investeringen i kurset:
3.495 + moms
Det svarer nogenlunde til en halv dag for en konsulent (hvis det kan gøre det).
Det lærer du ingen ting af. Og du skal betale for det hver gang, du skal have konsulenten til at gøre det for dig.
Betal i 1, 2 eller 3 rater – uden gebyr.
Alt for mange lader sig stoppe af teknikken bagved deres e-mailmarkedsføring
“Hvorfor går min autoresponder ikke i gang?”
“Hvordan laver jeg det her segment?”
“Jeg tror ikke, at jeg bruger Mailchimp på den optimale måde i forhold til betaling/opgørelse af kontakter”
“Hvordan tæller (opgør) Mailchimp Kontakter i forhold til den nye betalingsstruktur?”
“Jeg vil gerne sende videoer til folk der signer up på min mailliste. Hvordan gør jeg?”
“Automation: Kan jeg sende en bestemt mail ud til en læser, hvis denne klikker på et bestemt link i en mail?”
Ja, det er spørgsmål fra rigtige mennesker ude i det virkelige liv, der har mange frustrationer, laver mange fejl og spilder sin tid.
Alt for mange lader sig stoppe af teknikken bagved deres e-mailmarkedsføring
“Hvorfor går min autoresponder ikke i gang?”
“Hvordan laver jeg det her segment?”
“Jeg tror ikke, at jeg bruger Mailchimp på den optimale måde i forhold til betaling/opgørelse af kontakter”
“Hvordan tæller (opgør) Mailchimp Kontakter i forhold til den nye betalingsstruktur?”
“Jeg vil gerne sende videoer til folk der signer up på min mailliste. Hvordan gør jeg?”
“Automation: Kan jeg sende en bestemt mail ud til en læser, hvis denne klikker på et bestemt link i en mail?”
Ja, det er spørgsmål fra rigtige mennesker ude i det virkelige liv, der har mange frustrationer, laver mange fejl og spilder sin tid.
Du får adgang til:
Modul 1:
✔️ Gennemgang af Mailchimps nye payplan (fra d. 15. maj 2019)
✔️ Gennemgang af Mailchimps gamle payplan (fra før d. 15. maj 2019)
✔️ Gennemgang af de begreber Mailchimp anvender, så du ved, hvad der tæller med på dit abonnement
✔️ Hvordan du tager backup af din Mailchimp-konto (ja, kontoen, ikke kun dit audience (liste)
Modul 2:
✔️ Hvordan du inviterer flere brugere til din Mailchimp-konto
✔️ Hvad de forskellige bruger-niveauer giver brugerne adgang til
✔️ Hvordan du kan forlade en konto du har adgang til
✔️ Hvordan du kan overdrage din konto til en anden person
Modul 3:
✔️ Hvordan du administrerer dit audience (liste)
✔️ Hvordan du undgår at betale for meget for dit Mailchimp-abonnement
✔️ Hvordan du får et top tunet audience (liste), som performer godt
✔️ Hvordan du får mere retvisende reports – som viser leveringsrate, åbningsrate, klikrate, mm.
✔️ Hvordan du importerer læsere til dit audience (liste)
✔️ Hvordan du tager backup af dit audience (liste)
✔️ Hvordan du lægger audiences (lister) sammen
✔️ Hvordan du fjerner inaktive læsere og læsere der kun ‘fylder’ på dit audience (liste) – og som du betaler for (gisp!), på dit Mailchimp-abonnement – uden at miste data som leveringsrate, åbningsrate, klikrate, mm.
Modul 4:
✔️ Hvordan du kan indsætte tilmeldingsskemaer forskellige steder på dit website, ved hjælp af Mailchimps ‘Embedded forms’ (nej, det er ikke svært)
✔️ Hvordan du installerer og tager Mailchimps plugin i brug på dit WordPress website
✔️ Hvordan du opretter en Sleeknote slide in, og hvordan du får den til at virke på dit website
✔️ Hvordan du (nemt) kan se, hvilken Sleeknote dine læsere har signet op på (og i modul 6, hvordan du kan sende en automation til dem)
Modul 5:
✔️ Hvordan du opretter grupper, hvordan de virker og hvilke visningsmuligheder du har
✔️ Hvordan du indsætter et tilmeldingsskema på dit website, hvor læserne automatisk bliver tilmeldt en (skjult) gruppe ved tilmelding
✔️ Hvordan du opretter tags, hvordan de virker, og hvad du kan bruge dem til
✔️ Hvordan du bruger grupper og tags i segmenter, hvilke andre muligheder du har med segmenter, hvordan de virker og hvad du kan bruge dem til
Modul 6:
✔️ Hvordan du opretter en velkomstserie (automation), så du kan sælge når du sover
✔️ Hvordan de forskellige triggers til din automation virker, sådan at du ved hvad der gør at den starter
✔️ Hvordan du opretter en velkomstserie til subscribers der automatisk bliver tilmeldt en gruppe ved tilmelding
✔️ Skabelon til planlægning af din autoresponder (inkl. et eksempel)
Modul 7:
✔️ Hvad merge tags er, hvad de kan bruges til, og hvordan
✔️ Hvordan du opretter og sætter en countdown timer (nedtæller) i dit nyhedsbrev
✔️ Hvordan du sætter en gif ind i dit nyhedsbrev
✔️ Hvordan du undgår at dine læsere ‘bliver væk’ på YouTube, når du gerne vil vise dem en video, og de aldrig kommer tilbage til dit nyhedsbrev eller website
✔️ Hvordan du både får vist læserne din video OG hvordan du (forhåbentlig) også får dem til at klikke på købsknappen.
Du får adgang til:
Modul 1:
✔️ Gennemgang af Mailchimps nye payplan (fra d. 15. maj 2019)
✔️ Gennemgang af Mailchimps gamle payplan (fra før d. 15. maj 2019)
✔️ Gennemgang af de begreber Mailchimp anvender, så du ved, hvad der tæller med på dit abonnement
✔️ Hvordan du tager backup af din Mailchimp-konto (ja, kontoen, ikke kun dit audience (liste)
Modul 2:
✔️ Hvordan du inviterer flere brugere til din Mailchimp-konto
✔️ Hvad de forskellige bruger-niveauer giver brugerne adgang til
✔️ Hvordan du kan forlade en konto du har adgang til
✔️ Hvordan du kan overdrage din konto til en anden person
Modul 3:
✔️ Hvordan du administrerer dit audience (liste)
✔️ Hvordan du undgår at betale for meget for dit Mailchimp-abonnement
✔️ Hvordan du får et top tunet audience (liste), som performer godt
✔️ Hvordan du får mere retvisende reports – som viser leveringsrate, åbningsrate, klikrate, mm.
✔️ Hvordan du importerer læsere til dit audience (liste)
✔️ Hvordan du tager backup af dit audience (liste)
✔️ Hvordan du lægger audiences (lister) sammen
✔️ Hvordan du fjerner inaktive læsere og læsere der kun ‘fylder’ på dit audience (liste) – og som du betaler for (gisp!), på dit Mailchimp-abonnement – uden at miste data som leveringsrate, åbningsrate, klikrate, mm.
Modul 4:
✔️ Hvordan du kan indsætte tilmeldingsskemaer forskellige steder på dit website, ved hjælp af Mailchimps ‘Embedded forms’ (nej, det er ikke svært)
✔️ Hvordan du installerer og tager Mailchimps plugin i brug på dit WordPress website
✔️ Hvordan du opretter en Sleeknote slide in, og hvordan du får den til at virke på dit website
✔️ Hvordan du (nemt) kan se, hvilken Sleeknote dine læsere har signet op på (og i modul 6, hvordan du kan sende en automation til dem)
Modul 5:
✔️ Hvordan du opretter grupper, hvordan de virker og hvilke visningsmuligheder du har
✔️ Hvordan du indsætter et tilmeldingsskema på dit website, hvor læserne automatisk bliver tilmeldt en (skjult) gruppe ved tilmelding
✔️ Hvordan du opretter tags, hvordan de virker, og hvad du kan bruge dem til
✔️ Hvordan du bruger grupper og tags i segmenter, hvilke andre muligheder du har med segmenter, hvordan de virker og hvad du kan bruge dem til
Modul 6:
✔️ Hvordan du opretter en velkomstserie (automation), så du kan sælge når du sover
✔️ Hvordan de forskellige triggers til din automation virker, sådan at du ved hvad der gør at den starter
✔️ Hvordan du opretter en velkomstserie til subscribers der automatisk bliver tilmeldt en gruppe ved tilmelding
✔️ Skabelon til planlægning af din autoresponder (inkl. et eksempel)
Modul 7:
✔️ Hvad merge tags er, hvad de kan bruges til, og hvordan
✔️ Hvordan du opretter og sætter en countdown timer (nedtæller) i dit nyhedsbrev
✔️ Hvordan du sætter en gif ind i dit nyhedsbrev
✔️ Hvordan du undgår at dine læsere ‘bliver væk’ på YouTube, når du gerne vil vise dem en video, og de aldrig kommer tilbage til dit nyhedsbrev eller website
✔️ Hvordan du både får vist læserne din video OG hvordan du (forhåbentlig) også får dem til at klikke på købsknappen.
Din investering er kun 3.495 + moms
Du kan se kurset på (ca.) 2 timer, lige når du vil, og lige så mange gange du vil – det er dit til evigt eje.
Din investering er kun 3.495 + moms
Du kan se kurset på (ca.) 2 timer, lige når du vil, og lige så mange gange du vil – det er dit til evigt eje.
Det er mig der ...
… tager dig igennem, step by step, og forklarer dig hvad du skal gøre, og hvorfor.
Mere end 15 års erfaring med markedsføring, og mere end 5 års nørderi med Mailchimp for små, mellemstore, og store virksomheder, heriblandt de sidste 3 år for Danmarks største specialist i e- mailmarkedsføring, Christina Klitsgaard.
Det betyder, at jeg ikke kun lærer dig om teknikken bagved din e- mailmarkedsføring fra, men samtidig tager højde for, at du skal kunne kombinere din e-mailmarkedsføring med andre markedsførings-kanaler, hvis du har lyst.

Det er mig der ...
… tager dig igennem, step by step, og forklarer dig hvad du skal gøre, og hvorfor.
Mere end 15 års erfaring med markedsføring, og mere end 5 års nørderi med Mailchimp for små, mellemstore, og store virksomheder, heriblandt de sidste 3 år for Danmarks største specialist i e- mailmarkedsføring, Christina Klitsgaard.
Det betyder, at jeg ikke kun lærer dig om teknikken bagved din e- mailmarkedsføring fra, men samtidig tager højde for, at du skal kunne kombinere din e-mailmarkedsføring med andre markedsførings-kanaler, hvis du har lyst.
