Kom helt fantastisk VIDERE
med Mailchimp Plus

– Selvom du ikke har uanede
mængder af tid eller penge.

(og måske endda har det stramt med teknikken)

Kom helt fantastisk VIDERE
med Mailchimp Plus

– Selvom du ikke har uanede mængder af tid eller penge.

(og måske endda har det stramt med teknikken)
Trine Tømmerås

Mailchimp Plus er en (videregående) trin for trin guide til dig, der gerne vil have det maksimale ud af din e-mailmarkedsføring, uden at bruge uanede mængder af tid og penge.

Mailchimp Plus er en (videregående) trin for trin guide til dig, der gerne vil have det maksimale ud af din e-mailmarkedsføring, uden at bruge uanede mængder af tid og penge.

Investering i kurset: 3.495 + moms

Det svarer nogenlunde til en halv dag for en konsulent (hvis det kan gøre det).
Det lærer du ingen ting af. Og du skal betale beløbet hver gang, du skal have konsulenten til at gøre det for dig.
Betal i 1, 2 eller 3 rater – uden gebyr.

Investeringen i kurset:
3.495 + moms

Det svarer nogenlunde til en halv dag for en konsulent (hvis det kan gøre det).
Det lærer du ingen ting af. Og du skal betale beløbet hver gang, du skal have konsulenten til at gøre det for dig.
Betal i 1, 2 eller 3 rater – uden gebyr.
  • Bruger du alt for meget tid på, at bøvle med teknikken?

    Tid, du kan bruge på, at skrive gode nyhedsbreve, svare på mails fra kunder, pakke varer, vejlede dine kunder, bestille varer, [indsæt selv, hvad du hellere vil bruge din tid på]

  • Betaler du for meget for dit Mailchimp-abonnement?

    Det kan fx være du har flere audiences (lister), hvor flere læsere går igen på et eller flere audiences, du har måske mange inaktive læsere og mange afmeldte læsere, som du stadigvæk betaler for.

  • Ved du hvem der ødelægger din åbnings- og klikrate?

    Nogen af dem der gør, at du betaler for meget for dit Mailchimp-abonnement, gør også skade på din åbnings- og klikrate.

  • Har du styr på sikkerheden på din Mailchimp-konto?

    Gisp! Al den tid og penge du har brugt på, at bygge din liste, skrive brand gode (og lækre) nyhedsbreve. Det ville være så ærgerligt hvis, din Mailchimp-konto bliver hacket, eller at den af en anden grund, lige pludselig er tom for data.

  • Vil du have 70% til at åbne din næste mail?

    I gennemsnit resulterer segmenterede kampagner i 23% højere åbningsrate og 49% højere klikrate end usegmenterede kampagner.
    Jo, du læste rigtigt. Her lærer du hvordan.

  • Vil du sælge når du sover?

    Aaaaah, tænker du måske. Kan det nu lade sig gøre? Ja, det kan det godt. Du skal bare ha’ en autoresponder (det er altså ikke svært). Hvis du ikke ved hvad en autoresponder er, så er det en serie med mails der automatisk sendes ud til dine modtagere.

Det er bare nogen af de ting du lærer om, på MailChimp Plus

Alt for mange lader sig stoppe af teknikken bagved deres e-mailmarkedsføring

“Hvorfor går min autoresponder ikke i gang?”
“Hvordan laver jeg det her segment?”
“Jeg tror ikke, at jeg bruger Mailchimp på den optimale måde i forhold til betaling/opgørelse af kontakter”
“Hvordan tæller (opgør) Mailchimp Kontakter i forhold til den nye betalingsstruktur?”
“Jeg vil gerne sende videoer til folk der signer up på min mailliste. Hvordan gør jeg?”
“Automation: Kan jeg sende en bestemt mail ud til en læser, hvis denne klikker på et bestemt link i en mail?”

Ja, det er spørgsmål fra ægte mennesker ude i det virkelige liv, der har mange frustrationer, laver mange fejl og spilder sin tid.

Alt for mange lader sig stoppe af teknikken bagved deres e-mailmarkedsføring

“Hvorfor går min autoresponder ikke i gang?”
“Hvordan laver jeg det her segment?”
“Jeg tror ikke, at jeg bruger Mailchimp på den optimale måde i forhold til betaling/opgørelse af kontakter”
“Hvordan tæller (opgør) Mailchimp Kontakter i forhold til den nye betalingsstruktur?”
“Jeg vil gerne sende videoer til folk der signer up på min mailliste. Hvordan gør jeg?”
“Automation: Kan jeg sende en bestemt mail ud til en læser, hvis denne klikker på et bestemt link i en mail?”

Ja, det er spørgsmål fra ægte mennesker ude i det virkelige liv, der har mange frustrationer, laver mange fejl og spilder sin tid.

Du får adgang til:

Modul 1:

✔️ Gennemgang af Mailchimps nye payplan (fra d. 15. maj 2019)
✔️ Gennemgang af Mailchimps gamle payplan (fra før d. 15. maj 2019)
✔️ Gennemgang af de begreber Mailchimp anvender, så du ved, hvad der tæller med på dit abonnement
✔️ Hvordan du tager backup af din Mailchimp-konto (ja, kontoen, ikke kun dit audience (liste)

Modul 2:

✔️ Hvordan du inviterer flere brugere til din Mailchimp-konto
✔️ Hvad de forskellige bruger-niveauer giver brugerne adgang til
✔️ Hvordan du kan forlade en konto du har adgang til
✔️ Hvordan du kan overdrage din konto til en anden person

Modul 3:

✔️ Hvordan du administrerer dit audience (liste)
✔️ Hvordan du undgår at betale for meget for dit Mailchimp-abonnement
✔️ Hvordan du får et top tunet audience (liste), som performer godt
✔️ Hvordan du får mere retvisende reports – som viser leveringsrate, åbningsrate, klikrate, mm.
✔️ Hvordan du importerer læsere til dit audience (liste)
✔️ Hvordan du tager backup af dit audience (liste)
✔️ Hvordan du lægger audiences (lister) sammen
✔️ Hvordan du fjerner inaktive læsere og læsere der kun ‘fylder’ på dit audience (liste) – og som du betaler for (gisp!), på dit Mailchimp-abonnement – uden at miste data som leveringsrate, åbningsrate, klikrate, mm.

Modul 4:

✔️ Hvordan du kan indsætte tilmeldingsskemaer forskellige steder på dit website, ved hjælp af Mailchimps ‘Embedded forms’ (nej, det er ikke svært)
✔️ Hvordan du installerer og tager Mailchimps plugin i brug på dit WordPress website
✔️ Hvordan du opretter en Sleeknote slide in, og hvordan du får den til at virke på dit website
✔️ Hvordan du (nemt) kan se, hvilken Sleeknote dine læsere har signet op på (og i modul 6, hvordan du kan sende en automation til dem)

Modul 5:

✔️ Hvordan du opretter grupper, hvordan de virker og hvilke visningsmuligheder du har
✔️ Hvordan du indsætter et tilmeldingsskema på dit website, hvor læserne automatisk bliver tilmeldt en (skjult) gruppe ved tilmelding
✔️ Hvordan du opretter tags, hvordan de virker, og hvad du kan bruge dem til
✔️ Hvordan du bruger grupper og tags i segmenter, hvilke andre muligheder du har med segmenter, hvordan de virker og hvad du kan bruge dem til

Modul 6:

✔️ Hvordan du opretter en velkomstserie (automation), så du kan sælge når du sover
✔️ Hvordan de forskellige triggers til din automation virker, sådan at du ved hvad der gør at den starter
✔️ Hvordan du opretter en velkomstserie til subscribers der automatisk bliver tilmeldt en gruppe ved tilmelding
✔️ Skabelon til planlægning af din autoresponder (inkl. et eksempel)

Modul 7:

✔️ Hvad merge tags er, hvad de kan bruges til, og hvordan
✔️ Hvordan du opretter og sætter en countdown timer (nedtæller) i dit nyhedsbrev
✔️ Hvordan du sætter en gif ind i dit nyhedsbrev
✔️ Hvordan du undgår at dine læsere ‘bliver væk’ på YouTube, når du gerne vil vise dem en video, og de aldrig kommer tilbage til dit nyhedsbrev eller website
✔️ Hvordan du både får vist læserne din video OG hvordan du (forhåbentlig) også får dem til at klikke på købsknappen.

Du får adgang til:

Modul 1:

✔️ Gennemgang af Mailchimps nye payplan (fra d. 15. maj 2019)
✔️ Gennemgang af Mailchimps gamle payplan (fra før d. 15. maj 2019)
✔️ Gennemgang af de begreber Mailchimp anvender, så du ved, hvad der tæller med på dit abonnement
✔️ Hvordan du tager backup af din Mailchimp-konto (ja, kontoen, ikke kun dit audience (liste)

Modul 2:

✔️ Hvordan du inviterer flere brugere til din Mailchimp-konto
✔️ Hvad de forskellige bruger-niveauer giver brugerne adgang til
✔️ Hvordan du kan forlade en konto du har adgang til
✔️ Hvordan du kan overdrage din konto til en anden person

Modul 3:

✔️ Hvordan du administrerer dit audience (liste)
✔️ Hvordan du undgår at betale for meget for dit Mailchimp-abonnement
✔️ Hvordan du får et top tunet audience (liste), som performer godt
✔️ Hvordan du får mere retvisende reports – som viser leveringsrate, åbningsrate, klikrate, mm.
✔️ Hvordan du importerer læsere til dit audience (liste)
✔️ Hvordan du tager backup af dit audience (liste)
✔️ Hvordan du lægger audiences (lister) sammen
✔️ Hvordan du fjerner inaktive læsere og læsere der kun ‘fylder’ på dit audience (liste) – og som du betaler for (gisp!), på dit Mailchimp-abonnement – uden at miste data som leveringsrate, åbningsrate, klikrate, mm.

Modul 4:

✔️ Hvordan du kan indsætte tilmeldingsskemaer forskellige steder på dit website, ved hjælp af Mailchimps ‘Embedded forms’ (nej, det er ikke svært)
✔️ Hvordan du installerer og tager Mailchimps plugin i brug på dit WordPress website
✔️ Hvordan du opretter en Sleeknote slide in, og hvordan du får den til at virke på dit website
✔️ Hvordan du (nemt) kan se, hvilken Sleeknote dine læsere har signet op på (og i modul 6, hvordan du kan sende en automation til dem)

Modul 5:

✔️ Hvordan du opretter grupper, hvordan de virker og hvilke visningsmuligheder du har
✔️ Hvordan du indsætter et tilmeldingsskema på dit website, hvor læserne automatisk bliver tilmeldt en (skjult) gruppe ved tilmelding
✔️ Hvordan du opretter tags, hvordan de virker, og hvad du kan bruge dem til
✔️ Hvordan du bruger grupper og tags i segmenter, hvilke andre muligheder du har med segmenter, hvordan de virker og hvad du kan bruge dem til

Modul 6:

✔️ Hvordan du opretter en velkomstserie (automation), så du kan sælge når du sover
✔️ Hvordan de forskellige triggers til din automation virker, sådan at du ved hvad der gør at den starter
✔️ Hvordan du opretter en velkomstserie til subscribers der automatisk bliver tilmeldt en gruppe ved tilmelding
✔️ Skabelon til planlægning af din autoresponder (inkl. et eksempel)

Modul 7:

✔️ Hvad merge tags er, hvad de kan bruges til, og hvordan
✔️ Hvordan du opretter og sætter en countdown timer (nedtæller) i dit nyhedsbrev
✔️ Hvordan du sætter en gif ind i dit nyhedsbrev
✔️ Hvordan du undgår at dine læsere ‘bliver væk’ på YouTube, når du gerne vil vise dem en video, og de aldrig kommer tilbage til dit nyhedsbrev eller website
✔️ Hvordan du både får vist læserne din video OG hvordan du (forhåbentlig) også får dem til at klikke på købsknappen.

Din investering er kun 3.495 + moms

Du kan se kurset på (ca.) 2 timer, lige når du vil, og lige så mange gange du vil – det er dit til evigt eje.

Du vil kun få maksimalt glæde af det her kursus, hvis du som minimum har, eller opgraderer til payplanen der hedder ‘Standard’ eller er på ‘Legacy Pricing Plan’ (dig der startet med at betale for dit Mailchimp-abonnement før d. 15. maj 2019).

Du vil kun få maksimalt glæde af det her kursus, hvis du som minimum har, eller opgraderer til payplanen der hedder ‘Standard’ eller er på ‘Legacy Pricing Plan’ (dig der startet med at betale for dit Mailchimp-abonnement før d. 15. maj 2019).

Det er mig der ...

… tager dig igennem, step by step, og forklarer dig hvad du skal gøre, og hvorfor.
Mere end 15 års erfaring med markedsføring, og mere end 5 års nørderi med Mailchimp for små, mellemstore, og store virksomheder, heriblandt de sidste 3 år for Danmarks største specialist i e- mailmarkedsføring, Christina Klitsgaard.
Det betyder, at jeg ikke kun lærer dig om teknikken bagved din e- mailmarkedsføring fra, men samtidig tager højde for, at du skal kunne kombinere din e-mailmarkedsføring med andre markedsførings-kanaler, hvis du har lyst.
Trine Tømmerås - MailChimp-ekspert

Det er mig der ...

… tager dig igennem, step by step, og forklarer dig hvad du skal gøre, og hvorfor.
Mere end 15 års erfaring med markedsføring, og mere end 5 års nørderi med Mailchimp for små, mellemstore, og store virksomheder, heriblandt de sidste 3 år for Danmarks største specialist i e- mailmarkedsføring, Christina Klitsgaard.
Det betyder, at jeg ikke kun lærer dig om teknikken bagved din e- mailmarkedsføring fra, men samtidig tager højde for, at du skal kunne kombinere din e-mailmarkedsføring med andre markedsførings-kanaler, hvis du har lyst.
Trine Tømmerås - MailChimp-ekspert

Sådan foregår det:

Når du har købt kurset, får du med det samme adgang til dit online-bibliotek, hvor du kan komme i gang med at se videoerne.
Du kan se dem lige når du har lyst, du kan se dem igen og igen, og du kan spole frem og tilbage, lige så tosset du vil.
Samtidig, får du også adgang til Facebook-gruppen, som er det sted hvor du kan sparre med de andre kommende Mailchimp-ninjaer.
– Det er ikke et krav, at være med i Facebook-gruppen, men jeg vil på det stærkeste anbefale, at du bliver medlem. Den en uvurderlig støtte og inspiration.

Sådan foregår det:

Når du har købt kurset, får du med det samme adgang til dit online-bibliotek, hvor du kan komme i gang med at se videoerne.
Du kan se dem lige når du har lyst, du kan se dem igen og igen, og du kan spole frem og tilbage, lige så tosset du vil.
Samtidig, får du også adgang til Facebook-gruppen, som er det sted hvor du kan sparre med de andre kommende Mailchimp-ninjaer.
– Det er ikke et krav, at være med i Facebook-gruppen, men jeg vil på det stærkeste anbefale, at du bliver medlem. Den en uvurderlig støtte og inspiration.

Mailchimp Plus er delt op i korte overskuelige moduler og lektioner, hvor jeg viser dig, hvad du skal gøre, hvorfor, og det vigtigste:
Hvordan

Mailchimp Plus er delt op i korte overskuelige moduler og lektioner, hvor jeg viser dig, hvad du skal gøre, hvorfor, og det vigtigste: Hvordan

Læs hvad 'testpiloterne' siger:

Læs hvad 'testpiloterne' siger:

Er du stadig i tvivl?

  • Kursus start: Når det passer dig

  • Hvor: Det bestemmer du

  • Varighed: Du kan se alle videoer på ca. 2 timer

  • Kursus slut: Det bestemmer du. Det er til evig eje

  • Din tid er vigtig: Du sparer rigtig meget tid ved at tage kurset, fremfor at bruge teknikken ‘learning by doing’ – tro mig – jeg har selv været der

  • Gør det du aller bedst kan lide: Den tid du sparer, kan du bruge på din passion og det du er god til

  • Du sparer penge: E-mailmarkedsføring er den markedsføringskanal der har den højeste ROI (return on investment)

Mangler du at få styr på ...

… det basale på din Mailchimp-konto, sådan at du kan komme rigtig godt i gang med din e-mailmarkedsføring, er Mailchimp Basic måske noget for dig. Tjek det ud her >>

Mangler du at få styr på ...

… det basale på din Mailchimp-konto, sådan at du kan komme rigtig godt i gang med din e-mailmarkedsføring, er Mailchimp Basic måske noget for dig. Tjek det ud her >>
Scroll til toppen