– Selvom du ikke har uanede mængder af tid eller penge. (og måske endda har det stramt med teknikken)
Mailchimp Plus er en (videregående) trin for trin guide til dig, der gerne vil have det maksimale ud af din e-mailmarkedsføring, uden at bruge uanede mængder af tid og penge.
Du kender det måske ...
Bruger du alt for meget tid på, at bøvle med teknikken?
Betaler du for meget for dit Mailchimp-abonnement?
Ved du hvem der ødelægger din åbnings- og klikrate?
Har du styr på sikkerheden på din Mailchimp-konto?
Vil du have 70% til at åbne din næste mail?
Vil du sælge når du sover?
Hvordan sender jeg en mail ud, til kun en del af mit audience?
Alt for mange lader sig stoppe af teknikken bagved deres e-mailmarkedsføring.
De tror det er svært fx. at segmentere og automatisere.
Det er det ikke.
Og jeg viser dig hvordan de forskellige ting fungerer, før du selv skal i gang med at sætte din e-mailmarkedsføring op.
Så du slipper for det her.
Det her, er nogle af de funktioner, du lærer at bruge
Kurset er delt op i korte, konkrete lektioner der viser dig, hvordan du gør og hvorfor.
Det gør, at du ikke kommer til, at spilde din tid på at lede efter de funktioner du skal bruge og derefter finde ud af, hvordan du gør.
Hvordan du administrerer dit audience (liste), undgår at betale for meget for dit abonnement, får et audience der performer godt (som viser leveringsrate, åbningsrate, klikrate, mm.), import af læsere, lægge audiences sammen, fjerner inaktive læsere, mm.
Segmentering
Hvordan du opretter og bruger grupper, tags og segmenter, så du rammer lige nøjagtig de læsere du ønsker, og dermed får højere åbningsrate, klikrate, og købsrate.
Automatisering
Hvordan du opretter og bruger en automation, som Mailchimp nu kalder for customer journey, og hvordan du også kan bruge segmentering i den forbindelse.
Personalisering
Hvordan du personaliserer dine e-mails ved at bruge læserens navn, indsætter en nedtæller, og hvordan du undgår at læserne 'bliver væk' på YouTube, når du vil vise dem en video.
Tilmeldingsformular
Hvordan du indsætter et tilmeldingsformular på forskellige sider i WordPress. Det gør, at du kan opsamle leads og sende specifikke mails til de her læsere.
Det er mig der ...
... tager dig igennem, step by step, og forklarer dig hvad du skal gøre, og hvorfor.
Mere end 15 års erfaring med markedsføring, og mere end 5 års nørderi med Mailchimp for små, mellemstore, og store virksomheder.
Det betyder, at jeg ikke kun lærer dig om teknikken bagved din e-mailmarkedsføring fra, men samtidig tager højde for, at du skal kunne kombinere din e-mailmarkedsføring med andre markedsførings-kanaler, hvis du har lyst.
Sådan foregår det:
1
Invester
Du investerer i kurset ved at klikke på en af knapperne på den her side, og du bliver guidet igennem processen.
2
Login
Når du har investeret i kurset, får du en mail med login til dit online-bibliotek, hvor kurset ligger.
3
Se kurset
Du kan se videoerne lige når du har lyst, du kan se dem igen og igen, og du kan spole frem og tilbage, lige så tosset du vil.
Jeg kan jo sagtens sidde her, og fortælle hvor godt det her kursus er. Læs hvad kunderne synes her:
Henrik Leslye
Erhvervspsykolog, henrikleslye.dk
Investeringen er tjent hjem på én dag. Jeg er vild med Trines no-bullshit tilgang til onlineformen. Det kræver minimal tidsmæssig indsats - sparer oceaner af tid... og er på magisk vis samtidig pædagogisk. Investeringen kommer igen SÅ mange gange. Hvis min arbejdstid og de konsulenter jeg hyrer ind til løsningen, af de opgaver kurset besvarer tælles sammen, så er mit gæt et ROI på 1000% Jeg kan anbefale Trines kurser til alle der bruger Mailchimp, og som godt ved, at det kan så meget mere end det du bruger det til. Og så til dem, der som mig, har andet at bruge livet på end tekniske problemer.
Regitze Præstegaard
Tandlæge hos biomimetic-smiles.com
Alt er muligt at anvende med det samme. Hvis man ikke kommer i gang er det bestemt ikke Trines fejl. Trine forklarer roligt og uddybende og er bevidst om ikke er at være for hurtig. Hun er grundig og følger godt op. Jeg har nu et vældigt godt overblik over Mailchimp, systemets funktioner og muligheder. Jeg fik mange AHA oplevelser og mit overblik er nu meget meget bedre og jeg er blevet langt mere tryg i brugen af Mailchimp.
Erik Aalund
Foderpusher, Gilpa.dk
Trines erfaring med e-mailmarketing, gør at hun rammer præcis de funktioner som er vigtige for at firmaer kan få glæde af deres nyhedsbreve. Selvom jeg har brugt MailChimp i flere år, var der nyt i Trines online kursus, som jeg ikke viste noget om i forvejen. Trines videoer forklarer, på en måde så alle kan være med.
Susanne Christensen
Sales Manager, Eskesen.com
Jeg føler mig nu klædt 100% på til at kunne lege med lister, grupper, segmenter og tags (og alt det andet), så det faktisk også virker som det skal.
Denne hjemmeside bruger cookies for at forbedre din oplevelse. Vi går ud fra, at du er okay med dette, men du kan fravælge det, hvis du ønsker det. Læs mere
Cookies er små tekstfiler, som kan bruges af hjemmesider for at gøre brugerens oplevelse mere effektiv. Lovgivningen fastslår, at vi kan gemme cookies på din enhed, hvis de er strengt nødvendige for driften af denne hjemmeside. For alle andre typer af cookies har vi brug for din tilladelse. Denne hjemmeside bruger forskellige typer af cookies. Nogle cookies placeres af tredjepartstjenester, der vises på vores sider.
Nødvendige cookies hjælper med at gøre en hjemmeside anvendelig ved at aktivere grundlæggende funktioner som sidenavigation og adgang til sikre områder af hjemmesiden. Hjemmesiden kan ikke fungere korrekt uden disse cookies.
Marketing cookies bruges til at spore besøgende på tværs af websteder. Hensigten er at vise annoncer, der er relevante og engagerende for den enkelte bruger og dermed mere værdifulde for udgivere og tredjepartsannoncører.
Analytics cookies hjælper hjemmesideejere med at forstå, hvordan besøgende interagerer med hjemmesider ved at indsamle og rapportere information anonymt.
Præference cookies gør det muligt for en hjemmeside at huske oplysninger, der ændrer den måde, hjemmesiden opfører sig eller ser ud på, som f.eks. dit foretrukne sprog eller den region, du befinder dig i.
Marketing Cookies bruges til at spore besøgende på tværs af websites. Hensigten er at vise annoncer, der er relevante og engagerende for den enkelte bruger og dermed mere værdifuld for udgivere og tredjepartsannoncører.
Nødvendige cookies hjælper med at gøre en hjemmeside brugbar ved at aktivere grundlæggende funktioner som side-navigation og adgang til sikre områder af hjemmesiden. Hjemmesiden kan ikke fungere ordentligt uden disse cookies.
Præferencecookies gør det muligt for et websted at huske oplysninger, der ændrer den måde, webstedet opfører sig eller ser ud på, såsom dit foretrukne sprog eller det område, du befinder dig i.