Trine Tømmerås logo

Kom helt fantastisk godt i
gang med Mailchimp Basic

– Uden hverken at være tekniknørd, eller have
et stort markedsføringsbudget.
Lær det (let) på micro-budget her.

På det her kursus, bliver du guidet hele vejen igennem, til du er top klar til at sende dit første nyhedsbrev

Kan du sige ja til et eller flere af de her spørgsmål?

Vil du helt vildt gerne i gang med e-mailmarkedsføring, men bremser teknikken dig?
Er du i tvivl om, hvor du skal starte, for at komme i gang med e-mailmarkedsføring?
Ved du ikke hvor du ændrer i standard-indstillingerne på din Mailchimp-konto (hvis du over hovedet er kommet i gang)?
Ved du ikke hvor dine nye læsere skriver sig op til dit nyhedsbrev?
Ved du ikke hvordan du får sådan en smart popup/slide in på dit website?
Ved du ikke hvordan du opretter en pæn template (skabelon) til dit nyhedsbrev?
Er du usikker på, hvad du skal gøre, for at undgå at ende i læsernes spamfilter?

Så er det her kursus lige noget for dig

Giv mig det kursus >

På Mailchimp Basic, tager jeg dig igennem fra du opretter din Mailchimp-konto, til du skal sende dit første nyhedsbrev.

Der er mange vigtige indstillinger der skal sættes rigtig op i Mailchimp, og det kan du lynhurtigt klare, når du ved hvad du skal, hvor du skal gøre det og hvorfor.
Ved at sætte det rigtig op fra start, sparer du (meget) tid, bøvl, frustrationer og fejl, der kan opstå, hvis du ikke gør det.

Kurset er delt op i korte, overskuelige moduler, hvor jeg viser dig, hvad du skal gøre, hvorfor og det vigtigste: Hvordan.

Dit niveau:

Du er helt ny i, eller slet ikke er kommet i gang med, at bruge Mailchimp, men vil SÅ gerne i gang med e-mailmarkedsføring.

Udbytte

Det får du på kurset:

Basic undervisning i, hvordan du kommer i gang med at bruge Mailchimp, helt fra start, til at du kan sende dit første nyhedsbrev
Korte præcise videoer der viser dig, hvordan du sætter de forskellige ting op
Forklaring på de der fagudtryk, som pt. måske overhovedet ikke giver mening (det forstår jeg godt!)
At oprette lister – nu kaldt audience (hvor alle dine læsere kommer til at stå på)
Du behøver ikke nødvendigvis at se videoerne nu, de bliver liggende i dit helt eget online-bibliotek, hvor du kan se dem igen og igen
At lave social cards, så det ser pænt ud, når du deler dine nyhedsbreve på fx Facebook
Du får tilbud om, at være med i en lukket Facebook-gruppe, hvor du kan spare med de andre, kommende Mailchimp-Ninjaer

Det lærer du på kurset:

At oprette en Mailchimp-konto
At oprette en tilmeldingsformular (så dine kommende læsere kan tilmelde sig dit nyhedsbrev)
At oprette en popup/slide in – den der (også) samler nye læsere til dig
At oprette lister – nu kaldt audience (hvor alle dine læsere kommer til at stå på)
At designe templates (dit ‘brevpapir’)
At lave social cards, så det ser pænt ud, når du deler dine nyhedsbreve på fx Facebook
At sætte indstillingerne op, på din Mailchimp-konto
Best practice, for at undgå spamfiltrene
Krav og best practice overfor dine læsere
Grib kurset her >

Din investering er 1.995 + moms

(kan betales 1, 2 eller 3 rater – UDEN ekstra gebyr)
Det svarer nogenlunde til, at du skal hyre en konsulent i 2-3 timer.
Dét lærer du ca. så meget af. ↓
Nul. Zero. Nada.
Nul. Zero. Nada. Absolut ingenting.
Det gør du til gengæld på Mailchimp Basic  ↙
GIV MIG DET KURSUS >

Lyder ovenstående som ren volapyk –fortvivl ikke.
Jeg guider dig igennem processen.

Trine Tømmerås - din teknikekspert

Det er mig der ...

... tager dig igennem, step by step, og forklarer dig hvad du skal gøre, og hvorfor.
Mere end 15 års erfaring med markedsføring, og mere end 10 års nørderi med Mailchimp for små, mellemstore, og store virksomheder, heriblandt 4 år for Danmarks største specialist i e-mailmarkedsføring, Christina Klitsgaard.
Det betyder, at jeg ikke kun lærer dig at komme igang med e-mailmarkedsføring fra scratch, men samtidig tager højde for, at du skal kunne kombinere din e-mailmarkedsføring med andre markedsførings-kanaler, hvis du har lyst.

Sådan foregår det:

1

Når du har investeret i kurset:
Når du har købt dit kursus, får du en e-mail med dit personlige login til online-biblioteket, hvor alt materiale ligger, en e-mail med din faktura og e-mail med information om bl.a. Facebook-gruppen.

2

Facebook-gruppen
Det er absolut ikke et krav at være med i Facebook-gruppen, men jeg vil på det stærkeste anbefale at du bliver medlem. Den en uvurderlig støtte og inspiration

3

Hvor og hvornår
Du kan se dit kursus hvor du vil og når du vil. Du skal bare bruge en computer, tablet eller en telefon, og have netforbindelse.

4

Hvordan
Jeg guider dig igennem alle moduler, step by step, og viser dig hvad jeg gør og fortæller dig hvorfor

5

Hvor længe
Det tager ikke mere end 1 t og 30 minutter at se kurset, du kan gense dele af, eller hele kurset igen og igen, spole frem og tilbage, alle de gange, du har lyst til og brug for
Lad mig komme i gang med det samme >

Når du har gennemført kurset har du

Bl.a.
En Mailchimp-konto der er sat korrekt op, så du ikke skal bruge unødig tid på ting du kan gøre én gang
Et audience (en liste) der er korrekt sat op – klar til alle dine nye læsere
En super lækker tilmeldingsformular, så du kan få læsere ind på dit audience
En popup/slide-in, så du kan få endnu flere læsere
En (eller flere?) template(s)
Viden om, hvordan du får dine nyhedsbreve til at se lækre ud, på Facebook
Viden om, hvad du kan gøre for, at undgå spamfiltrene
Viden om, krav og best practice når du skal sende nyhedsbreve

Med andre ord:

Du bliver top klar til, at komme helt vildt godt i gang med e-mailmarkedsføring. Det eneste du skal gøre er, at bevæge din finger eller musen ned på knappen herunder.
ja tak. Dét er 1.995 + moms værd >
  • Erhvervspsykolog Henrik Leslye

    Henrik Leslye

    Erhvervspsykolog hos succespaajobbet.dk
    Investeringen er tjent hjem på én dag
    Trines 'Begynderkursus i Mailchimp' er det kursus, som jeg ville ønske jeg havde haft, da jeg startede med at sende nyhedsbreve.
    Det havde sparet mig for ugers frustrationer og fejl, og den tid kunne være brugt på at lave gode nyhedsbreve i stedet for at slås med teknikken. Nu har jeg så sendt nyhedsbreve i små 2 år, og jeg har stadigvæk lært rigtig meget af kurset. – Så både den økonomiske og tidsmæssige investering i kurset er meget lille i forhold til udbyttet.
  • Tandlæge Regitze Præstegaard

    Regitze Præstegaard

    Tandlæge hos biomimetic-smiles.com
    Alt er muligt at anvende med det samme.
    Hvis man ikke kommer i gang er det bestemt ikke Trines fejl. Trine forklarer roligt og uddybende og er bevidst om ikke er at være for hurtig. Hun er grundig og følger godt op. Jeg har nu et vældigt godt overblik over Mailchimp, systemets funktioner og muligheder.

    Jeg fik mange AHA oplevelser og mit overblik er nu meget meget bedre og jeg er blevet langt mere tryg i brugen af Mailchimp.
  • SEO-ekspert Hanne Østergaard

    Hanne Østergaard

    SEO-ekspert hos seomentorhanne.dk
    Alle pengene værd!
    Hvis jeg skulle have en konsulent på opgaven - så havde pengene endnu hurtigere været brugt. Og jeg havde ikke haft den samme viden, som jeg har nu.
    Jeg har brugt MailChimp i mere end 3 år og havde brug for at oprette en helt ny konto. Fra bunden af. Med alle indstillinger og alt lavet rigtigt første gang. Det lykkes mig - helt og aldeles med dette kursus. Endda på én dag.

Vis mig hvordan jeg kommer helt vildt godt i gang med Mailchimp

Pil ned
klik her >

Er du stadig i tvivl?

Kursus start: Når det passer dig
Hvor: Det bestemmer du
Varighed: Du kan se alle videoer på ca. 1 time og 30 minutter
Kursus slut: Det bestemmer du. Det er til evigt eje.
Din tid er vigtig: Du sparer rigtig meget tid ved, at implementere de værktøjer du lærer på kurset
Gør det du er god til: Den tid du sparer kan du bruge på din passion og det du er god til
KOM RIGTIG GODT VIDERE:

Er du allerede godt i gang ...

... med din e-mailmarkedsføring og du har styr på det basale,så er onlinekurset Mailchimp Plus lige noget for dig.
tag mig til mailchimp plus >
crossmenu