[oxy-reading-progress-bar ct_sign_sha256='76bf37e4bffe62a5cf7e3e3383d2e82aa1da39d9310927d5c33ee91e9c21f955' ct_options='{"ct_id":13,"ct_parent":10,"selector":"-reading-progress-bar-13-18","original":{"oxy-reading-progress-bar_slug_readingprogressinner_background_color":"color(20)"},"activeselector":false}'][/oxy-reading-progress-bar]
[oxy-header-search ct_sign_sha256='25c9a3a64ee7453213247e31b429bbc09d3387f36a5d1864c29cadeadf8ae031' ct_options='{"ct_id":43,"ct_parent":40,"selector":"-header-search-43-18"}'][/oxy-header-search]

Kom helt fantastisk VIDERE
med Mailchimp Plus

– Selvom du ikke har uanede
mængder af tid eller penge.

(og måske endda har det stramt med teknikken)

Mailchimp Plus er en (videregående) trin for trin guide til dig, der gerne vil have det maksimale ud af din e-mailmarkedsføring, uden at bruge uanede mængder af tid og penge.

Kan du nikke genkendende til et eller flere af nedenstående spørgsmål?

Bruger du alt for meget tid på, at bøvle med teknikken?
Tid, du kan bruge på, at skrive gode nyhedsbreve, svare på mails fra kunder, pakke varer, vejlede dine kunder, bestille varer, [indsæt selv, hvad du hellere vil bruge din tid på]
Betaler du for meget for dit Mailchimp-abonnement?
Det kan fx være du har flere audiences (lister), hvor flere læsere går igen på et eller flere audiences, du har måske mange inaktive læsere og mange afmeldte læsere, som du stadigvæk betaler for.
Ved du hvem der ødelægger din åbnings- og klikrate?
Nogen af dem der gør, at du betaler for meget for dit Mailchimp-abonnement, gør også skade på din åbnings- og klikrate.
Har du styr på sikkerheden på din Mailchimp-konto?
Gisp! Al den tid og penge du har brugt på, at bygge din liste, skrive brand gode (og lækre) nyhedsbreve. Det ville være så ærgerligt hvis, din Mailchimp-konto bliver hacket, eller at den af en anden grund, lige pludselig er tom for data.
Vil du have 70% til at åbne din næste mail?
I gennemsnit resulterer segmenterede kampagner i 23% højere åbningsrate og 49% højere klikrate end usegmenterede kampagner.
Jo, du læste rigtigt. Her lærer du hvordan.
Vil du sælge når du sover?
Aaaaah, tænker du måske. Kan det nu lade sig gøre? Ja, det kan det godt. Du skal bare ha’ en autoresponder (det er altså ikke svært). Hvis du ikke ved hvad en autoresponder er, så er det en serie med mails der automatisk sendes ud til dine modtagere.

Det er bare nogle af de ting du lærer om, på Mailchimp Plus

Alt for mange lader sig stoppe af teknikken bagved deres e-mailmarkedsføring

"Hvorfor går min autoresponder ikke i gang?"

"Hvordan laver jeg det her segment?"

"Jeg tror ikke, at jeg bruger Mailchimp på den optimale måde i forhold til betaling/opgørelse af kontakter"

"Hvordan tæller (opgør) Mailchimp Kontakter i forhold til den nye betalingsstruktur?"

"Jeg vil gerne sende videoer til folk der signer up på min mailliste. Hvordan gør jeg?"

"Automation: Kan jeg sende en bestemt mail ud til en læser, hvis denne klikker på et bestemt link i en mail?"
Ja, det er spørgsmål fra rigtige mennesker ude i det virkelige liv, der har mange frustrationer, laver mange fejl og spilder sin tid.
Dét slipper du for, når du har investeret i Mailchimp Plus
Ja tak. Spar mig for frustrationer og fejl
Pil ned

Du får adgang til:

1

Modul 1:
  • Gennemgang af Mailchimps nye payplan (fra d. 15. maj 2019)
  • Gennemgang af Mailchimps gamle payplan (fra før d. 15. maj 2019)
  • Gennemgang af de begreber Mailchimp anvender, så du ved, hvad der tæller med på dit abonnement
  • Hvordan du tager backup af din Mailchimp-konto (ja, kontoen, ikke kun dit audience (liste)

2

Modul 2:
  • Hvordan du inviterer flere brugere til din Mailchimp-konto
  • Hvad de forskellige bruger-niveauer giver brugerne adgang til
  • Hvordan du kan forlade en konto du har adgang til
  • Hvordan du kan overdrage din konto til en anden person

3

Modul 3:
  • Hvordan du administrerer dit audience (liste)
  • Hvordan du undgår at betale for meget for dit Mailchimp-abonnement
  • Hvordan du får et top tunet audience (liste), som performer godt
  • Hvordan du får mere retvisende reports – som viser leveringsrate, åbningsrate, klikrate, mm.
  • Hvordan du importerer læsere til dit audience (liste)
  • Hvordan du tager backup af dit audience (liste)
  • Hvordan du lægger audiences (lister) sammen
  • Hvordan du fjerner inaktive læsere og læsere der kun 'fylder' på dit audience (liste) – og som du betaler for (gisp!), på dit Mailchimp-abonnement – uden at miste data som leveringsrate, åbningsrate, klikrate, mm.

4

Modul 4:
  • Hvordan du kan indsætte tilmeldingsskemaer forskellige steder på dit website, ved hjælp af Mailchimps 'Embedded forms' (nej, det er ikke svært)
  • Hvordan du installerer og tager Mailchimps plugin i brug på dit WordPress website
  • Hvordan du opretter en Sleeknote slide in, og hvordan du får den til at virke på dit website
  • Hvordan du (nemt) kan se, hvilken Sleeknote dine læsere har signet op på (og i modul 6, hvordan du kan sende en automation til dem)

5

Modul 5:
  • Hvordan du opretter grupper, hvordan de virker og hvilke visningsmuligheder du har
  • Hvordan du indsætter et tilmeldingsskema på dit website, hvor læserne automatisk bliver tilmeldt en (skjult) gruppe ved tilmelding
  • Hvordan du opretter tags, hvordan de virker, og hvad du kan bruge dem til
  • Hvordan du bruger grupper og tags i segmenter, hvilke andre muligheder du har med segmenter, hvordan de virker og hvad du kan bruge dem til

6

Modul 6:
  • Hvordan du opretter en velkomstserie (automation), så du kan sælge når du sover
  • Hvordan de forskellige triggers til din automation virker, sådan at du ved hvad der gør at den starter
  • Hvordan du opretter en velkomstserie til subscribers der automatisk bliver tilmeldt en gruppe ved tilmelding
  • Skabelon til planlægning af din autoresponder (inkl. et eksempel)

7

Modul 7:
  • Hvad merge tags er, hvad de kan bruges til, og hvordan
  • Hvordan du opretter og sætter en countdown timer (nedtæller) i dit nyhedsbrev
  • Hvordan du sætter en gif ind i dit nyhedsbrev
  • Hvordan du undgår at dine læsere 'bliver væk' på YouTube, når du gerne vil vise dem en video, og de aldrig kommer tilbage til dit nyhedsbrev eller website
  • Hvordan du både får vist læserne din video OG hvordan du (forhåbentlig) også får dem til at klikke på købsknappen.
Det er lige hvad jeg mangler
Du vil kun få maksimalt glæde af det her kursus, hvis du som minimum har, eller opgraderer til payplanen der hedder 'Standard' eller er på 'Legacy Pricing Plan' (dig der startet med at betale for dit Mailchimp-abonnement før d. 15. maj 2019).
Trine Tømmerås - din teknikekspert

Det er mig der ...

... tager dig igennem, step by step, og forklarer dig hvad du skal gøre, og hvorfor.
Mere end 15 års erfaring med markedsføring, og mere end 5 års nørderi med Mailchimp for små, mellemstore, og store virksomheder, heriblandt de sidste 3 år for Danmarks største specialist i e- mailmarkedsføring, Christina Klitsgaard.
Det betyder, at jeg ikke kun lærer dig om teknikken bagved din e- mailmarkedsføring fra, men samtidig tager højde for, at du skal kunne kombinere din e-mailmarkedsføring med andre markedsførings-kanaler, hvis du har lyst.

Sådan foregår det:

  • Når du har købt kurset, får du med det samme adgang til dit online-bibliotek, hvor du kan komme i gang med at se videoerne. Det tager ca. 3 minutter
  • Du kan se dem lige når du har lyst, du kan se dem igen og igen, og du kan spole frem og tilbage, lige så tosset du vil.
  • Samtidig, får du også adgang til Facebook-gruppen, som er det sted hvor du kan sparre med de andre kommende Mailchimp-ninjaer.
– Det er ikke et krav, at være med i Facebook-gruppen, men jeg vil på det stærkeste anbefale, at du bliver medlem. Den en uvurderlig støtte og inspiration.

Mailchimp Plus er delt op i korte overskuelige moduler og lektioner, hvor jeg viser dig, hvad du skal gøre, hvorfor, og det vigtigste: Hvordan

  • Erhvervspsykolog Henrik Leslye

    Henrik Leslye

    Erhvervspsykolog hos succespaajobbet.dk
    Jeg er vild med Trines no-bullshit tilgang til onlineformen. Det kræver minimal tidsmæssig indsats - sparer oceaner af tid... og er på magisk vis samtidig pædagogisk. Investeringen kommer igen SÅ mange gange. Hvis min arbejdstid og de konsulenter jeg hyrer ind til løsningen, af de opgaver kurset besvarer tælles sammen, så er mit gæt et ROI på 1000% Jeg kan anbefale Trines kurser til alle der bruger Mailchimp, og som godt ved, at det kan så meget mere end det du bruger det til. Og så til dem, der som mig, har andet at bruge livet på end tekniske problemer.
  • Tandlæge Regitze Præstegaard

    Regitze Præstegaard

    Tandlæge hos biomimetic-smiles.com
    Alt er muligt at anvende med det samme. Hvis man ikke kommer i gang er det bestemt ikke Trines fejl. Trine forklarer roligt og uddybende og er bevidst om ikke er at være for hurtig. Hun er grundig og følger godt op. Jeg har nu et vældigt godt overblik over Mailchimp, systemets funktioner og muligheder. Jeg fik mange AHA oplevelser og mit overblik er nu meget meget bedre og jeg er blevet langt mere tryg i brugen af Mailchimp.
  • Erik Aalund sælger foder til hunde og katte

    Erik Aalund

    Foderpusher, Gilpa.dk
    Trines erfaring med e-mailmarketing, gør at hun rammer præcis de funktioner som er vigtige for at firmaer kan få glæde af deres nyhedsbreve. Selvom jeg har brugt MailChimp i flere år, var der nyt i Trines online kursus, som jeg ikke viste noget om i forvejen. Trines videoer forklarer, på en måde så alle kan være med.
  • Susanne Christensen - Sales Manager hos Eskesen.com

    Susanne Christensen

    Sales Manager, Eskesen.com
    Jeg føler mig nu klædt 100% på til at kunne lege med lister, grupper, segmenter og tags, så det faktisk også virker som det skal.
Jeg vil gøre som Henrik, Regitze, Erik og Susanne

Din investering: 3.495 + moms

Det svarer nogenlunde til en halv dag for en konsulent (hvis det kan gøre det).

Det lærer du ingen ting af. Og du skal betale for det hver gang, du skal have konsulenten til at gøre det for dig.
lad mig komme i gang

Er du stadig i tvivl?

Kursus start: Når det passer dig
Hvor: Det bestemmer du
Varighed: Du kan se alle videoer på ca. 2 timer
Kursus slut: Det bestemmer du. Det er til evigt eje.
Din tid er vigtig: Du sparer rigtig meget tid ved at tage kurset, fremfor at bruge teknikken 'learning by doing' – tro mig – jeg har selv været der
Gør det du aller bedst kan lide: Den tid du sparer, kan du bruge på din passion og det du er god til
Du sparer penge: E-mailmarkedsføring er den markedsføringskanal der har den højeste ROI (return on investment - 44%)
tag mig direkte til bestilling

Mangler du stadigvæk at få styr på det basale?

Mangler du stadigvæk at få styr på noget af det basale på din Mailchimp-konto, så er Mailchimp Basic højst sandsynligt noget for dig.
tag mig til mailchimp basic

rocketcrossmenu