Med e-mailmarkedsføring, har du mulighed for at personalisere det indhold du sender ud til dine modtagere.
De lærer dig at kende, men du lærer også dem at kende.
Du har mulighed for, at spørge dem om hvad de interesserer mest for (hvis du har flere forskellige produkter i din forretning), spørge dem hvad deres største udfordringer er.
Ud fra deres adfærd, kan du segmentere og time dine kampagner, sådan du sender de helt rigtige e-mails, til de rigtige mennesker, på det rigtige tidspunkt.
Og så får du mere ud af dit Mailchimp-abonnement, når du rent faktisk sender nogen nyhedsbreve.
Forudsat, at du også sender e-mails der giver dine læsere noget af værdi, vil du (højst sandsynlig), være på dine læseres top of mind, når de skal ud og købe produkter som du har i dit sortiment.
Og.
Glem ikke, at du kan automatisere meget af din e-mailmarkedsføring.
Men hvordan griber du så det an?
Det kræver selvfølgelig at du sætter dig ned og laver en plan for, hvordan du kan gøre det i din forretning.
Men hvad med det tekniske?
Får du myrekryb eller sved på panden, bare jeg nævner segmentering?
Eller automatisering?
Don't.
Der er hjælp at hente.
Jeg har efterhånden haft mange igennem på mine workshops og onlinekurser og jeg ved, at det har gjort en kæmpe forskel, for dem.
Denne hjemmeside bruger cookies for at forbedre din oplevelse. Vi går ud fra, at du er okay med dette, men du kan fravælge det, hvis du ønsker det. Læs mere
Cookies er små tekstfiler, som kan bruges af hjemmesider for at gøre brugerens oplevelse mere effektiv. Lovgivningen fastslår, at vi kan gemme cookies på din enhed, hvis de er strengt nødvendige for driften af denne hjemmeside. For alle andre typer af cookies har vi brug for din tilladelse. Denne hjemmeside bruger forskellige typer af cookies. Nogle cookies placeres af tredjepartstjenester, der vises på vores sider.
Nødvendige cookies hjælper med at gøre en hjemmeside anvendelig ved at aktivere grundlæggende funktioner som sidenavigation og adgang til sikre områder af hjemmesiden. Hjemmesiden kan ikke fungere korrekt uden disse cookies.
Marketing cookies bruges til at spore besøgende på tværs af websteder. Hensigten er at vise annoncer, der er relevante og engagerende for den enkelte bruger og dermed mere værdifulde for udgivere og tredjepartsannoncører.
Analytics cookies hjælper hjemmesideejere med at forstå, hvordan besøgende interagerer med hjemmesider ved at indsamle og rapportere information anonymt.
Præference cookies gør det muligt for en hjemmeside at huske oplysninger, der ændrer den måde, hjemmesiden opfører sig eller ser ud på, som f.eks. dit foretrukne sprog eller den region, du befinder dig i.
Marketing Cookies bruges til at spore besøgende på tværs af websites. Hensigten er at vise annoncer, der er relevante og engagerende for den enkelte bruger og dermed mere værdifuld for udgivere og tredjepartsannoncører.
Nødvendige cookies hjælper med at gøre en hjemmeside brugbar ved at aktivere grundlæggende funktioner som side-navigation og adgang til sikre områder af hjemmesiden. Hjemmesiden kan ikke fungere ordentligt uden disse cookies.
Præferencecookies gør det muligt for et websted at huske oplysninger, der ændrer den måde, webstedet opfører sig eller ser ud på, såsom dit foretrukne sprog eller det område, du befinder dig i.