E-mailmarkedsføring

Sådan bliver du dine kunders førstevalg

Kvinde arbejder i Mailchimp
Uden et kæmpe markedsføringsbudget.

Det lyder måske omstændig.

Men det behøver det ikke være.

Med e-mailmarkedsføring, har du mulighed for at personalisere det indhold du sender ud til dine modtagere.

De lærer dig at kende, men du lærer også dem at kende.

Du har mulighed for, at spørge dem om hvad de interesserer mest for (hvis du har flere forskellige produkter i din forretning), spørge dem hvad deres største udfordringer er.

Ud fra deres adfærd, kan du segmentere og time dine kampagner, sådan du sender de helt rigtige e-mails, til de rigtige mennesker, på det rigtige tidspunkt.

Og så får du mere ud af dit Mailchimp-abonnement, når du rent faktisk sender nogen nyhedsbreve.

Forudsat, at du også sender e-mails der giver dine læsere noget af værdi, vil du (højst sandsynlig), være på dine læseres top of mind, når de skal ud og købe produkter som du har i dit sortiment.

Og.

Glem ikke, at du kan automatisere meget af din e-mailmarkedsføring.

Men hvordan griber du så det an?

Det kræver selvfølgelig at du sætter dig ned og laver en plan for, hvordan du kan gøre det i din forretning.

Men hvad med det tekniske?

Får du myrekryb eller sved på panden, bare jeg nævner segmentering?

Eller automatisering?

Don't.

Der er hjælp at hente.

Jeg har efterhånden haft mange igennem på mine workshops og onlinekurser og jeg ved, at det har gjort en kæmpe forskel, for dem.

Det kan det også gøre for dig.

Du skal bare vælge det der passer bedst til dig.
Klik her
Trine Tømmerås – Din tekniknørd

Trine her

Ved at klikke på nedenstående knap, kan du få min hjælp til Mailchimp, Simplero, WordPress, hosting eller anden teknik.
Du kan også finde mine onlinekurser og workshops oppe i menuen under 'Kurser'.
Kontakt mig her
Copyright © 2024 All Rights Reserved
crossmenu