Sådan fik Ann Sofie over 10.000 nye læsere

På små 3 uger.

Ann Sofie fra sofieb.dk deltog på min workshop i MailChimp i København d. 8. november, og tirsdag formiddag ugen efter, åbnede hun for tilmeldingen til hendes “Gratis Online Yoga Yulekalender” (ja, med ‘Y’).


I bytte for deres e-mailadresse får de

Fra 1. – 24. december underviser hun 5-10 minutters yoga, live (og mulighed for replay) i hendes lukkede Yoga Yulekalender Facebook-gruppe.


Sådan har Ann Sofie gjort det

Hun har oprettet en begivenhed på Facebook med link til en landing page, hvor deltagerne kan tilmelde sig, og derefter får de automatisk tilsendt en mail med linket til den lukkede gruppe, hvor det hele foregår.


Det skete der

I det her tilfælde, har Facebooks algoritmer givet Ann Sofie medvind.

Da der er mange, som har vist interesse, har det givet hende et helt fantastisk organisk reach (koster gratis).


Resultaterne – indtil videre…

I skrivende stund, har 7.089 trykket på ‘Deltager’ på begivenheden, 15.154 har trykket på ‘Interesseret’ og 10.447 personer har tilmeldt sig julekalenderen med deres e-mailadresse, og dermed fået adgang til den lukkede gruppe.

Jeg skal hilse fra Ann Sofie og sige, at hun er ret glad for, at hun har bedt om deres e-mailadresser i år. Sidste år blev alle lukket ind, uden at aflevere noget som helst.


Den fejl begår hun ikke igen

Idéen havde Ann Sofie med hjemmefra, og på workshoppen, fik hun lavet setup’et i MailChimp.

Helt selv.

Det eneste jeg gjorde, var at vise Ann Sofie og de andre deltagere de vigtigste ting, de har brug for at vide, for at sætte deres e-mailmarkedsføring op selv.

Og som Ann Sofie siger i videoen her, ‘er det faktisk ikke så svært’.

Er du, lige som Ann Sofie, udfordret på det tekniske bag din e-mailmarkedsføring, så kan du tilmelde dig den næste workshop her. Der er kun 12 pladser på hvert hold, så vent ikke for længe.

Gør som Ann Sofie: Bliv din egen Mailchimp-ninja for kun 2.495 + moms

(Er beløbet lige stort nok for dig her tæt på jul, så glæd dig over, at du kan betale i 3 rater med 30 dages mellemrum).

På workshoppen gennemgår jeg de mest gængse funktioner (på menneskesprog), før du får muligheden for at arbejde med de ting, duhar brug for at få styr på.

Samtidig, går jeg rundt og hjælper dig og de andre deltagere, så I stille og rolig kan lave jeres eget setup og få svar på jeres spørgsmål, så I hver i sær kan blive fuldt fortrolige med at bruge MailChimp.

Det, du lærer, kan du bruge i hele 2019 – og fremad.

Og husk: 

Du kan betale i 3 rater med hele 30 dages mellemrum.

/ Trine Tømmerås
Din tekniknørd & Officiel MailChimp Partner

PS: Har du spørgsmål til workshoppen, så skriv en mail til mig, så svarer jeg dig lynhurtigt.