Trine Tømmerås logo

Mit produkt ligger ikke i Simplero

Mit produkt ligger ikke i Simplero – hvad gør jeg?

Har du købt et eller flere produkter, som ligger i Simplero,
men du kan kun se nogen af dem?

Se med her, så kan jeg (højst sandsynlig) fortælle dig hvorfor.

Du har højst sandsynlig to (eller flere) Simplero ID'er

Når du køber et produkt hos en, der anvender Simplero, indtaster du som minimum, dit navn og din e-mailadresse. Har du ikke købt noget via Simplero før, opretter Simplero et Simplero ID til dig, som du bruger når du skal logge ind og finde dit produkt og evt din faktura for købet.

Det får du tilsendt på den e-mailadresse du har brugt i forbindelse med dit køb.
Har du tidligere købt noget via Simplero og bruger en anden e- mailadresse ved dit andet køb, kan Simplero ikke ‘genkende’ dig, og opretter et nyt Simplero ID til dig.

Derfor ligger fx dit første produkt på det første Simplero ID, tilknyttet til den første e-mailadresse og det andet produkt ligger på dit andet Simplero ID, tilknyttet den anden e-mailadresse.

Tjek evt din indboks, om du har e-mails liggende, på de produkter du har købt, hvor du højst sandsynlig også har fået login-informationer og link til dit kursus.

Det er lidt nemmere at have alle produkter liggende på et Simplero ID, så du ikke skal logge ud og ind igen, for at finde alle dine produkter.

Når du lægger to eller flere Simplero ID’er sammen, sådan at du kun har ét, bliver alt dit materiale der har ligget på de to konti, lagt ind på det Simplero ID som du beholder.

Du mister ikke noget af dit materiale.

Det kan du gøre ved at lægge dine Simplero ID'er sammen

Det er ikke svært, og her viser jeg dig hvordan:

Start med at logge ind i Simplero, på den konto du gerne vil have alle dine kurser liggende.
(Kan du ikke huske dit Simplero ID eller din adgangskode, kan du få hjælp til det her.)
Når du er logget ind på din Simplero-konto, klikker du på ‘Har du flere Simplero ID'er?’ ude i venstre side.
Har du flere Simplero ID'er?
Indtast alle de e-mailadresser eller Simplero ID'er du har og klikker på 'Send bekræftelses-email.

For hver e-mailadresse eller Simplero ID får du en e-mail med et link du skal klikke på.
Sammenlæg flere Simplero ID'er til ét
Når du har klikket på alle links, kan du se alle dine forskellige Simplero ID'er til venstre på siden. Når du er klar trykker du på den blå knap for at lægge dem alle sammen sammen til det Simplero ID du ser ude til højre.
Hjælper ovenstående dig ikke?
Kan du ikke huske dit Simplero ID, hvilken e-mailadresse du brugte ifm dit køb, eller har du ikke adgang til den e-mailadresse mere, kan du skrive til den du har købt kurset af, og høre om de kan hjælpe dig med at finde ud af, hvordan du kommer ind.

Det kan jeg ikke hjælpe dig med, med mindre du har købt kurset hos mig.

Måske har du brugt en gammel e-mailadresse ifm dit køb?

– Oplys dit fulde navn, adresse, evt din(e) gamle e- mailaddresse(r), og hvad du har købt, sådan at det bliver nemmere at hjælpe dig.

Sælger af dit kursus har ikke adgang til din adgangskode.
Find mere information om Simplero her:
Pil ned

Siden er under opbygning og der kommer snart mere information.

crossmenu