Trine Tømmerås logo

99% af forbrugere tjekker deres e-mail hver dag

Og mere end 50%, tjekker deres personlige e-mail mere end 10 gange pr. dag.

(statistiske tal i det her indlæg er fra Hubspots undersøgelser)
Oh, yes.

Det er, med andre ord, lige til det berømte højreben, at nå ud til dine kunder.

Med e-mailmarkedsføring, er du ikke afhængig af algoritmer på fx. Facebook.

Eller Instagram.

Eller Adwords-annoncer.

Eller andre markedsføringskanaler som ejes og styres af kæmpe virksomheder.

De kan lige pludselig kan lave (drastiske) ændringer i algoritmerne, trække stikket ud af din konto hos dem (hvis de lige pludselig mener du har gjort noget forkert), eller ændre deres retningslinjer, som påvirker måden din markedsføring er sat op på.

Dine subscribers – leads – kontakter – kald dem lige hvad du vil, er dine.

De har selv tilmeldt sig dit nyhedsbrev, de vil gerne høre hvad du har at 'sige' og de er interesseret i dine produkter.

Bedre udgangspunkt får du ikke på andre markedsføringskanaler.

Forstå mig ret.

Det er en god idé at kombinere flere markedsføringskanaler.

Det gør jeg også.

Du skal måske bare overveje hvor du lægger mest energi.

Og du må ikke lade dig stoppe af teknikken bagved din e-mailmarkedsføring.

Det kan du fx lære på mine kurser i Mailchimp

klik her
crossmenu