99% af forbrugere tjekker deres
e-mail hver dag

Og mere end 50%, tjekker deres personlige
e-mail mere end 10 gange pr. dag.

(statistiske tal i det her indlæg er fra Hubspots undersøgelser)

Oh, yes.
Det er, med andre ord, lige til det berømte højreben, at nå ud til dine kunder.
Med e-mailmarkedsføring, er du ikke afhængig af algoritmer på fx. Facebook.
Eller Instagram.
Eller Adwords-annoncer
Eller andre markedsføringskanaler som ejes og styres af kæmpe virksomheder. De kan lige pludselig kan lave (drastiske) ændringer i algoritmerne, trække stikket ud af din konto hos dem (hvis de lige pludselig mener du har gjort noget forkert), eller ændre deres retningslinjer, som påvirker måden din markedsføring er sat op på.
Dine subscribers – leads – kontakter – kald dem lige hvad du vil, er dine.
De har selv tilmeldt sig dit nyhedsbrev, de vil gerne høre hvad du har at ‘sige’ og de er interesseret i dine produkter.
Bedre udgangspunkt får du ikke på andre markedsføringskanaler.
Forstå mig ret. Det er en god idé at kombinere flere markedsføringskanaler. Det gør jeg også.
Du skal måske bare overveje hvor du lægger mest energi.
Og du må ikke lade dig stoppe af teknikken bagved din e-mailmarkedsføring.

Det kan du fx lære på workshoppen i Mailchimp

På workshoppen gennemgår jeg:

➟ Hvordan du opretter og bruger audiences (lister)
Sådan at du har godt styr på dine kontakter og de e-mails du skal sende til dem
➟ Hvordan du bygger segmenter (inkl. grupper og tags)
Sådan at du kan målrette dine kampagner til helt specifikke modtagere

Segmenterede kampagner kan give så meget som en stigning på 760% i omsætningen.
– Det lyder vanvittigt, I know.

➟ Hvordan du laver lækre templates (dit ‘brevpapir’)
Sådan at dine læsere nemt genkender dig/din virksomhed
➟ Hvordan du sætter en autoresponder op
Så du kan sætte din e-mailmarkedsføring på autopilot – og sælge mere
➟ Hvordan du får en popup/slide in
Sådan at du kan få flere interesserede læsere på din liste
➟ Hvordan du fjerner inaktive læsere på dit audience (din liste)
Så du ikke betaler for meget for dit Mailchimp-abonnement og får korrekte statistikker
➟ Hvordan du lægger flere lister sammen, uden at miste data og overblikket
Så du undgår at sende samme e-mail flere gange til de samme personer (og at de måske afmelder sig) og så du (igen) ikke betaler for meget for dit Mailchimp-abonnement
➟ Hvordan du ændrer oplysningerne på din konto
Så de oplysninger du sender ud, til enhver tid er korrekte
Du får samme dag mulighed for, at tage de nye værktøjer i brug, og samtidig få hjælp, når du er udfordret.

Og som noget nyt:

Afholder jeg en Facebook live en uge efter workshoppen, sådan at du får mulighed for, at få svar på endnu flere spørgsmål.
Det du lærer på workshoppen, kan du bruge igen og igen, når du skal markedsføre dig med e-mailmarkedsføring.
Og du kan automatisere dele af din markedsføring, sådan at du får frigivet tid.

Tjek workshoppen i Mailchimp ud her >>

Scroll til toppen