Uden, at du skal bruge alt for meget værdifuld tid væk, fra de opgaver der giver penge i kassen.
Her kan du lære hvordan du bruger nogle af Mailchimps nye (og super smarte) funktioner, sammen med nogle ældre, men stadigvæk super vigtige funktioner.
Jeg har kun taget de vigtige funktioner med og skåret det ind til benet, så du ikke spilder din værdifulde tid.
Add On er et onlinekursus til dig der gerne vil gøre din hverdag nemmere, ved at have din onlinemarkedsføring et sted.
Og dig, der gerne vil markedsføre dig smartere end du allerede gør.
Vil du gerne ...
Lære hvordan Mailchimps nye funktioner virker
Styre din kundeservice fra Mailchimp
Oprette spørgeskemaer og få uvurderlige svar fra dine kunder
Få mere præcis information kunderne, så du bedre kan målrette dine kampagner
Få flere læsere på dit audience (liste)
Lære hvordan du bruger Mailchimps landingsider. – Både til leadgenerering og salg af et eller flere produkter
A/B splitteste, så du kan optimere din e-mailmarkedsføring
Oprette og planlægge opslag på Facebook og Instagram, fra Mailchimp
Det er nogle af de ting du lærer på Add On ...
Herunder kan du se mere detaljeret, hvad du får, når du investerer i kurset. Kurset er delt op i 36 lektioner, fordelt på 6 moduler = 3 timers undervisning.
Customer Journeys
Mailchimps Customer Journey hjælper dig med at opbygge dynamiske, automatiserede kunderejser til dine kontakter.
Opret en customer journey med flere starting points, som går ud i mange forskellige grene, og baseret på kundens handlinger, så hver af dine kontakter får en personlig oplevelse.
A/B splittest
A/B splittests tester forskellige versioner af en enkelt e-mail for at se, hvordan du med små ændringer, kan have indflydelse på dine resultater.
Vælg, hvad du vil teste, fx. emnelinjen eller afsendernavnet, og sammenlign resultaterne for at finde ud af, hvad der virker, og hvad der ikke virker for dit audience.
Surveys
Mailchimps surveys (spørgeskemaer) hjælper dig med at administrere værdifuld feedback fra dine kontakter, kursister og andre, der kan være interesseret i, eller allerede er kunde i din forretning. Du kan nemt dele et link til dine surveys, enten i en kampagne, på sociale medier eller et tredje sted, hvor du får folk til at besvare dit survey.
Beder du om at de skal indtaste deres e-mailadresse på dit survey, kan du også tagge dem, hvis de tilmelder sig dit nyhedsbrev og du kan endda sende segmenterede e-mails, på baggrund af deres besvarelser.
Landingssider
Mailchimp landingssider kan hjælpe dig med at få flere e-mailadresser på dit audience, promovere (og sælge) produkter og tjenester, og meget mere.
Landingssiderne er nemme at oprette og dele på fx. sociale medier og i dine nyhedsbreve. Og du kan selvfølgelig spore de besøgende på dine landingssider med din Google Analytics sporingskode og din Facebook pixel-kode, så du kan se hvordan din landingsside performer og målrette annoncer.
Mailchimp Popup
En popup hjælper dig med at få flere læsere på dit nyhedsbrev.
Design den, så den passer til dit brand, og giv dem noget i bytte for at du får deres e-mailadresse. Det kan være et tilbud, en rabat, eller en e-bog.
Mailchimp Appointments
Hvis du tilbyder ydelser, kan du bruge Mailchimp appointments, altså Mailchimps online bookingsystem, til at tilføje onlinebooking på dit website.
Dine kunder kan vælge at booke et personlig møde, et onlinemøde eller et telefonmøde, afhængig af, hvad du tilbyder.
Social media posts
Du kan samle leads (e-mailadresser) på rigtig mange forskellige måder. Nogle skal du betale for, og andre er gratis. Det vigtigste er, at du får gode leads og at du indsamler dem på lovlig vis. På kurset får du 45 afprøvede metoder til at få flere leads på dit audience.
Mailchimp Inbox
Brug din Mailchimp Inbox til at se og svare på svar du får på dine kampagner, customer journeys, surveys og andre meddelelser ét sted. Indsaml feedback, besvar spørgsmål, og opret en personlig forbindelse med dit audience.
Du kan endda styre din kundeservice fra Mailchimp Inbox, så det er nemmere at holde styr på, at alle får svar.
Integrationer
Der er mulighed for mange forskellige integrationer. På det her kursus lærer jeg dig, hvordan du integrerer Mailchimp med WordPress, Squarespace, integration vha. Google Tag Manager. Du lærer også hvordan du integrerer Mailchimp med Facebook og Instagram, sådan at du kan oprette og planlægge posts til Facebook og Instagram, samt hvordan du får dine nye leads direkte over fra Facebook til Mailchimp.
45 måder at få flere leads
Du kan samle leads (e-mailadresser) på rigtig mange forskellige måder. Nogle skal du betale for, og andre er gratis. Det vigtigste er, at du får gode leads og at du indsamler dem på lovlig vis. På kurset får du 45 afprøvede metoder til at få flere leads på dit audience.
Mailchimp Contact Form
En contact form (eller en kontaktformular på dansk), gør, at dine kunder ved lige nøjagtig hvad de skal gøre for at komme i kontakt med din virksomhed, og dine medarbejdere ved hvor de skal kigge for at svare.
Det giver dig også mulighed for at styre, hvornår og hvordan folk når dig, hvilket gør dig mindre tilbøjelig til at modtage spam. Når dine kunder sender en besked igennem din contact form, lander beskeden i dit audiences indbakke, så du kan administrere dine meddelelser uden at forlade Mailchimp.
Preferences Center
I dit preferences center lader du dine kontakter bestemme, hvilket indhold de gerne vil modtage fra dig. På den måde, vil du (højst sandsynlig) få større succes med din e-mailmarkedsføring, efter som du ved lige nøjagtig hvad de vil have.
Ved at benytte dig af de her funktioner
Kan du give dine kunder en oplevelse at få personlige e-mails, på en customer journey (autoresponder) du har sat op én gang.
Kan du splitteste dig frem til bedre åbningsrater, klikrater og konverteringsrater.
Kan du få uvurderlig information fra dine kunder, der også giver dig mulighed for, at sende segmenterede e-mails til dem.
Kan du få flere leads (e-mailadresser) på dit audience.
Kan du lynhurtigt sætte en landingsside op og samle leads, promovere og sælge produkter og tjenester, uden at skulle betale en udvikler for det.
Og du kan også
Sætte onlinebooking op, så dine kunder kan booke 1:1- og gruppe-aftaler ved dig, live, virituelt eller pr. telefon.
Oprette og planlægge opslag på Facebook og Instagram, så du ikke skal stresse over det i hverdagen.
Samle svar på dine kampagner, surveys, kundeservice, beskeder sendt fra din Mailchimp Contact form i din Mailchimp Inbox.
Få mere information om hvad dine kunder interesserer sig for, vha. Mailchimps nye Preferences Center.
Og du kan gå i gang med, at samle (endnu flere) leads vha. listen med de 45 afprøvede metoder til at få flere leads.
... tager dig igennem, step by step, og forklarer dig hvad du skal gøre, og hvorfor.
Mere end 15 års erfaring med markedsføring, og mere end 10 års nørderi med Mailchimp for små, mellemstore, og store virksomheder, heriblandt 4 år for Danmarks største specialist i e-mailmarkedsføring, Christina Klitsgaard.
Det betyder, at jeg ikke kun lærer dig at komme videre med din e-mailmarkedsføring, men samtidig tager højde for, at du skal kunne kombinere din e-mailmarkedsføring med andre markedsførings-kanaler, hvis du har lyst.
For blot 2.995 + moms
Får du adgang til Mailchimp Add On, og dermed rigtig mange ressourcer der kan gøre din hverdag nemmere og give dig større succes med din e-mailmarkedsføring.
Og du kan betale i 1, 2 eller 3 rater – UDEN ekstra omkostninger.
Den investering ...
... kan du lynhurtigt tjene hjem, hvis du implementerer værktøjerne.
Det kan du, fordi du kan forbedre din markedsføring, du spilder ikke din tid når du lærer at bruge funktionerne OG du sparer tid i hverdagen, ved at bruge funktionerne.
Denne hjemmeside bruger cookies for at forbedre din oplevelse. Vi går ud fra, at du er okay med dette, men du kan fravælge det, hvis du ønsker det. Læs mere
Cookies er små tekstfiler, som kan bruges af hjemmesider for at gøre brugerens oplevelse mere effektiv. Lovgivningen fastslår, at vi kan gemme cookies på din enhed, hvis de er strengt nødvendige for driften af denne hjemmeside. For alle andre typer af cookies har vi brug for din tilladelse. Denne hjemmeside bruger forskellige typer af cookies. Nogle cookies placeres af tredjepartstjenester, der vises på vores sider.
Nødvendige cookies hjælper med at gøre en hjemmeside brugbar ved at aktivere grundlæggende funktioner som side-navigation og adgang til sikre områder af hjemmesiden. Hjemmesiden kan ikke fungere ordentligt uden disse cookies.
Marketing cookies bruges til at spore besøgende på tværs af websteder. Hensigten er at vise annoncer, der er relevante og engagerende for den enkelte bruger og dermed mere værdifulde for udgivere og tredjepartsannoncører.
Analytics cookies hjælper hjemmesideejere med at forstå, hvordan besøgende interagerer med hjemmesider ved at indsamle og rapportere information anonymt.
Præference cookies gør det muligt for en hjemmeside at huske oplysninger, der ændrer den måde, hjemmesiden opfører sig eller ser ud på, som f.eks. dit foretrukne sprog eller den region, du befinder dig i.