Kom helt fantastisk godt i
gang med Mailchimp Basic

– Uden hverken at være tekniknørd, eller have
et stort markedsføringsbudget.
Lær det (let) på micro-budget her.

Kom helt fantastisk godt i gang med Mailchimp Basic

– Uden hverken at være tekniknørd, eller have et stort markedsføringsbudget.
Lær det (let) på micro-budget her.

Trine Tømmerås - MailChimp-ekspert

På det her kursus, bliver du guidet hele vejen igennem, til du er top klar til at sende dit første nyhedsbrev

På det her kursus, bliver du guidet hele vejen igennem, til du er top klar til at sende dit første nyhedsbrev

  • Vil du helt vildt gerne igang med e-mailmarkedsføring, men bremser teknikken dig?

  • Er du i tvivl om, hvor du skal starte, for at komme i gang med e-mailmarkedsføring?

  • Ved du ikke hvor du ændrer i standard-indstillingerne på din Mailchimp-konto (hvis du over hovedet er kommet i gang)?

  • Ved du ikke hvor dine nye læsere skriver sig op til dit nyhedsbrev?

  • Ved du ikke hvordan du får sådan en smart popup/slide in på dit website?

  • Ved du ikke hvordan du opretter en pæn template (skabelon) til dit nyhedsbrev?

  • Er du usikker på, hvad du skal gøre, for at undgå at ende i læsernes spamfilter?

Så er det her kursus lige noget for dig

  • Vil du helt vildt gerne igang med e-mailmarkedsføring, men bremser teknikken dig?

  • Er du i tvivl om, hvor du skal starte, for at komme i gang med e-mailmarkedsføring?

  • Ved du ikke hvor du ændrer i standard-indstillingerne på din Mailchimp-konto (hvis du over hovedet er kommet i gang)?

  • Ved du ikke hvor dine nye læsere skriver sig op til dit nyhedsbrev?

  • Ved du ikke hvordan du får sådan en smart popup/slide in på dit website?

  • Ved du ikke hvordan du opretter en pæn template (skabelon) til dit nyhedsbrev?

  • Er du usikker på, hvad du skal gøre, for at undgå at ende i læsernes spamfilter?

Så er det her kursus lige noget for dig

Kurset er delt op i korte, overskuelige moduler, hvor jeg viser dig, hvad du skal gøre, hvorfor og det vigtigste: Hvordan.

Kurset er delt op i korte, overskuelige moduler, hvor jeg viser dig, hvad du skal gøre, hvorfor og det vigtigste: Hvordan.

Niveau:

Du er helt ny i, eller slet ikke er kommet igang med, at bruge Mailchimp, men vil SÅ gerne igang med e-mailmarkedsføring.

Niveau:

Du er helt ny i, eller slet ikke er kommet igang med, at bruge Mailchimp, men vil SÅ gerne igang med e-mailmarkedsføring.

Det får du på kurset

  • Basic undervisning i, hvordan du kommer i gang med at bruge Mailchimp, helt fra start, til at du kan sende dit første nyhedsbrev
  • Korte præcise videoer der viser dig, hvordan du sætter de forskellige ting op
  • Forklaring på de der fagudtryk, som pt. måske overhovedet ikke giver mening (det forstår jeg godt!)
  • At oprette lister – nu kaldt audience (hvor alle dine læsere kommer til at stå på)
  • Du behøver ikke nødvendigvis at se videoerne nu, de bliver liggende i dit helt eget online-bibliotek, hvor du kan se dem igen og igen
  • At lave social cards, så det ser pænt ud, når du deler dine nyhedsbreve på fx Facebook
  • Du får tilbud om, at være med i en lukket Facebook-gruppe, hvor du kan spare med de andre, kommende Mailchimp-Ninjaer

Det lærer du på kurset

  • At oprette en Mailchimp-konto
  • At oprette en tilmeldingsformular (så dine kommende læsere kan tilmelde sig dit nyhedsbrev)
  • At oprette en popup/slide in – den der (også) samler nye læsere til dig
  • At oprette lister – nu kaldt audience (hvor alle dine læsere kommer til at stå på)
  • At designe templates (dit ‘brevpapir’)
  • At lave social cards, så det ser pænt ud, når du deler dine nyhedsbreve på fx Facebook
  • At sætte indstillingerne op, på din Mailchimp-konto
  • Best practice, for at undgå spamfiltrene
  • Krav og best practice overfor dine læsere

Det får du på kurset

  • Basic undervisning i, hvordan du kommer i gang med at bruge Mailchimp, helt fra start, til at du kan sende dit første nyhedsbrev
  • Korte præcise videoer der viser dig, hvordan du sætter de forskellige ting op
  • Forklaring på de der fagudtryk, som pt. måske overhovedet ikke giver mening (det forstår jeg godt!)
  • At oprette lister – nu kaldt audience (hvor alle dine læsere kommer til at stå på)
  • Du behøver ikke nødvendigvis at se videoerne nu, de bliver liggende i dit helt eget online-bibliotek, hvor du kan se dem igen og igen
  • At lave social cards, så det ser pænt ud, når du deler dine nyhedsbreve på fx Facebook
  • Du får tilbud om, at være med i en lukket Facebook-gruppe, hvor du kan spare med de andre, kommende Mailchimp-Ninjaer

Det lærer du på kurset

  • At oprette en Mailchimp-konto
  • At oprette en tilmeldingsformular (så dine kommende læsere kan tilmelde sig dit nyhedsbrev)
  • At oprette en popup/slide in – den der (også) samler nye læsere til dig
  • At oprette lister – nu kaldt audience (hvor alle dine læsere kommer til at stå på)
  • At designe templates (dit ‘brevpapir’)
  • At lave social cards, så det ser pænt ud, når du deler dine nyhedsbreve på fx Facebook
  • At sætte indstillingerne op, på din Mailchimp-konto
  • Best practice, for at undgå spamfiltrene
  • Krav og best practice overfor dine læsere

Din investering er 1.495 + moms

(kan betales gebyrfrit i 2 rater)

Det svarer nogenlunde til, at jeg sætter nyhedsbreve op for dig, i mindre end 2 timer.
– Hvis du køber et klippekort til 11.000 + moms (timepris á 550 + moms).

Dét lærer du absolut ingenting af.

Din investering er 1.495 + moms

(kan betales gebyrfrit i 2 rater)

Det svarer nogenlunde til, at du hyrer en konsulent til, at sætte nyhedsbreve op for dig, i mindre end 2 timer.

Dét lærer du absolut ingenting af.

Lyder ovenstående som ren volapyk - fortvivl ikke.
Jeg guider dig igennem processen.

Lyder ovenstående som ren volapyk - fortvivl ikke.
Jeg guider dig igennem processen.

Det er mig der ...

… tager dig igennem, step by step, og forklarer dig hvad du skal gøre, og hvorfor.
Mere end 15 års erfaring med markedsføring, og mere end 10 års nørderi med Mailchimp for små, mellemstore, og store virksomheder, heriblandt 4 år for Danmarks største specialist i e-mailmarkedsføring, Christina Klitsgaard.
Det betyder, at jeg ikke kun lærer dig at komme igang med e-mailmarkedsføring fra scratch, men samtidig tager højde for, at du skal kunne kombinere din e-mailmarkedsføring med andre markedsførings-kanaler, hvis du har lyst.
Trine Tømmerås - MailChimp-ekspert

Det er mig der ...

… tager dig igennem, step by step, og forklarer dig hvad du skal gøre, og hvorfor.
Mere end 15 års erfaring med markedsføring, og mere end 10 års nørderi med Mailchimp for små, mellemstore, og store virksomheder, heriblandt 4 år for Danmarks største specialist i e-mailmarkedsføring, Christina Klitsgaard.
Det betyder, at jeg ikke kun lærer dig at komme igang med e-mailmarkedsføring fra scratch, men samtidig tager højde for, at du skal kunne kombinere din e-mailmarkedsføring med andre markedsførings-kanaler, hvis du har lyst.
Trine Tømmerås - MailChimp-ekspert

Sådan foregår det:

    • Når du har købt dit kursus, får du en e-mail med dit personlige login til online-biblioteket, hvor alt materiale ligger, en e-mail med din faktura og e-mail med information om bl.a. Facebook-gruppen.
    • Det er absolut ikke et krav at være med i Facebook-gruppen, men jeg vil på det stærkeste anbefale at du bliver medlem. Den en uvurderlig støtte og inspiration
    • Du kan se dit kursus hvor du vil og når du vil. Du skal bare bruge en computer, tablet eller en telefon, og have netforbindelse.
    • Jeg guider dig igennem alle moduler, step by step, og viser dig hvad jeg gør og fortæller dig hvorfor
    • Det tager ikke mere end 1 t og 30 minutter at se kurset, du kan gense dele af, eller hele kurset igen og igen, spole frem og tilbage, alle de gange, du har lyst til og brug for

Sådan foregår det:

    • Når du har købt dit kursus, får du en e-mail med dit personlige login til online-biblioteket, hvor alt materiale ligger, en e-mail med din faktura og e-mail med information om bl.a. Facebook-gruppen.
    • Det er absolut ikke et krav at være med i Facebook-gruppen, men jeg vil på det stærkeste anbefale at du bliver medlem. Den en uvurderlig støtte og inspiration
    • Du kan se dit kursus hvor du vil og når du vil. Du skal bare bruge en computer, tablet eller en telefon, og have netforbindelse.
    • Jeg guider dig igennem alle moduler, step by step, og viser dig hvad jeg gør og fortæller dig hvorfor
    • Det tager ikke mere end 1 t og 30 minutter at se kurset, du kan gense dele af, eller hele kurset igen og igen, spole frem og tilbage, alle de gange, du har lyst til og brug for

Når du har gennemført kurset har du:

  • En super lækker tilmeldingsformular

  • En popup/slide-in

  • En liste der er korrekt sat op – klar til alle dine nye læsere

  • En (eller flere?) template(s)

  • Viden om, hvordan du får dine nyhedsbreve til at se lækre ud, på Facebook

  • En Mailchimp-konto der er sat korrekt op

  • Viden om, hvad du kan gøre, for at undgå spamfiltrene

  • Viden om, krav og best practice når du skal sende nyhedsbreve

Når du har gennemført kurset har du:

  • En super lækker tilmeldingsformular

  • En popup/slide-in

  • En liste der er korrekt sat op – klar til alle dine nye læsere

  • En (eller flere?) template(s)

  • Viden om, hvordan du får dine nyhedsbreve til at se lækre ud, på Facebook

  • En Mailchimp-konto der er sat korrekt op

  • Viden om, hvad du kan gøre, for at undgå spamfiltrene

  • Viden om, krav og best practice når du skal sende nyhedsbreve

Med andre ord:

Du bliver top klar til, at komme helt vildt godt i gang med e-mailmarkedsføring.

Med andre ord:

Du bliver top klar til, at komme helt vildt godt i gang med e-mailmarkedsføring.

Det eneste du skal gøre er, at bevæge din finger eller musen ned på knappen herunder

Det eneste du skal gøre er, at bevæge din finger eller musen ned på knappen herunder

Pil

Læs, hvad kunderne siger:

Læs, hvad kunderne siger:

Er du stadig i tvivl?

  • Kursus start: Når det passer dig

  • Hvor: Det bestemmer du

  • Varighed: Du kan se alle videoer på ca. 1 time og 30 minutter

  • Kursus slut: Det bestemmer du. Det er til evigt eje.

  • Din tid er vigtig: Du sparer rigtig meget tid ved, at implementere de værktøjer du lærer på kurset

  • Gør det du er god til: Den tid du sparer kan du bruge på din passion og det du er god til

  • Du sparer penge: E-mailmarkedsføring er den markedsføringskanal der har den højeste ROI (return on investment)

Er du stadig i tvivl?

  • Kursus start: Når det passer dig

  • Hvor: Det bestemmer du

  • Varighed: Du kan se alle videoer på ca. 1 time og 30 minutter

  • Kursus slut: Det bestemmer du. Det er til evigt eje.

  • Din tid er vigtig: Du sparer rigtig meget tid ved, at implementere de værktøjer du lærer på kurset

  • Gør det du er god til: Den tid du sparer kan du bruge på din passion og det du er god til

  • Du sparer penge: E-mailmarkedsføring er den markedsføringskanal der har den højeste ROI (return on investment)

Er du allerede godt i gang ...

… med din e-mailmarkedsføring og du har styr på det basale, så er Mailchimp Plus måske et bedre valg til dig. Tjek det ud her >>

Er du allerede godt i gang ...

… med din e-mailmarkedsføring og du har styr på det basale, så er Mailchimp Plus måske et bedre valg til dig. Tjek det ud her >>
Scroll til toppen